Divlji zapad je sinonim za predio današnjih Sjedinjenih Američkih Država od Mississippija u vremenskom periodu između Građanskog rata i kasnog 19. stoljeća. Njime su obuhvaćeni mitovi, legende, pripovijesti i vjerovanja (mnoga od kojih su istinita) skupljena po zapadnim Sjedinjenim državama od 1865. do 1890. godine.

Povijesna revizija primijećuje kako se određeni interesi (najznačajnije kauboji, Indijanci, poslovni ljudi i vlada Sjedinjenih Država) stalno sukobljavaju, te kako ih nekoliko izvora naziva i “zapadnim građanskim ratom za pripajanje” koji je ustanovio vlast Sjedinjenih država nad tim područjem. 

Iako je stari zapad često viđen kao neobično nasilan, neki prosuđuju da je on bio “daleko civiliziraniji, mirniji i sigurniji od današnje Krajine u cijeloj njenoj političkoj kompleksnosti u kojoj prednjače kao najveći kauboji, političari koji pripadaju tzv. svetoj zelenoj kravi (SDA).

S druge strane, od svih kauboja svete krave, najprimitivniji je Laki, kako ga nazvaše njegovi Sanjani (Asim Kamber), koji ipak nije mogao da se odupre naletu mladog revolveraša Muje Sinanovića koji mu je opalio dva-tri muška šamara i tako ga poslao u historiju za sva vremena.

Taj događaj zauvijek je spustio zavijese na ime političkog kauboja iz Sane, odašiljući poruku kako u Krajini ipak nema nedodirljivih i da, ako neće zakon, hoće težačka poštena ruka Krajišnika.

Koliko će Laki još – na osnovu svetosti zelene krave čijem kultu pripada – jahati na krajiškoj apokalipsi pokazaće vrijeme. Ali zasigurno da je njegovo guruovsko sunce na zalasku i da je stavljen X na njegovu političku karijeru, jer previše je nesreće oko njega i previše se ljudi udružilo, čak i u njegovoj svetoj zelenoj kravi, da bi on to mogao preživjeti. Tako da ga sasvim izvjesno, čeka politička mirovina što bi rekli njegovi zagrepčani, ne!?

P.S. Ako konji nisu nezavisni, može li jedan bloger koji pripada političkoj stranci koja je okovana kriminalom i korupcijom biti neovisan i objektivan?

Vidimo se 7 oktobra!